Առաքում
Կատարելով պատվերը, պատվիրատուն հաստատում է, որ ընդունում է «Նավավան» ՍՊԸ-ի առաքման քաղաքականության բոլոր պայմանները:
Օգտագործվող տերմինների բացատրություն.
Վաճառող ընկերություն- «Նավավան» ՍՊԸ (սույն տեքստում նաև՝ Ընկերություն)
Օպերատոր-Վաճառող ընկերության վաճառքով զբաղվող կամ առաքումը կազմակերպող աշխատակից
Առաքող ընկերություն-առաքումը իրականացնող տրանսպորտային ընկերություն, որի ծառայության պատվիրատուն հանդիսանում է «Նավավան» ՍՊԸ-ն :
Պատվիրատու/գնորդ-հանդիսանում է այն անձը, ով կատարում է գնումներ օնլայն տարբերակով՝ նոր ապրանքներ ձեռք բերելու նպատակով, ինչպես նաև կատարում է վճարումներ՝ կանխիկ կամ անկանխիկ:
1. Առաքումը
1.1. Առաքումը բացարձակապես անվճար է Երևան քաղաքում, եթե պատվիրատուն կատարել է 10 000 /տասը հազար/ դրամ և ավելի գնում:
1.2. 10 000 /տասը հազար/ դրամը չգերազանցող գնման առաքումը իրականացվում է ըստ առաքող ընկերության սակագնային պլանի:
1.3. Երևան քաղաքից դուրս առաքումն իրականացվում է ըստ առաքող ընկերության սակագնի:
1.4. Պատվիրատուի կողմից պատվեր կատաելուց հետո, պատվիրատուն կստանա պատվերը հաստատող ծանուցագիր էլեկտրոնային փոստով՝ պատվերը ընդունվելու վերաբերյալ: Հաստատող ծանուցագիրը պարունակում է բոլոր տվյալները պատվիրված ապրանքի վերաբերյալ /պատվերի համարը, պատվիրված ապրանքի արտիկուլը, անվանումը, լուսանկարը (առկայության դեպքում), քանակը, գույնը, գինը և այլ տվյալներ/, ինչպես նաև առաքման հասցեն, ժամկետը /օրը/ժամը/ և առաքման արժեքը (առկայության դեպքում):
1.5. Պատվերը հաստատող ծանուցագրում հայտնաբերված անհամապատասխանության դեպքում հարկավոր է անհապաղ կապ հաստատել օպերատորի հետ` հեռախոսով կամ էլեկտրոնային փոստով և հայտնել անհամապատասխանության մասին:
Վերոնշյալ տարբերակներից որևէ մեկով օպերատորի հետ կապ չհաստատելու դեպքում պատվերը համարվում է ընդունված ամբողջությամբ՝ պատվերը հաստատող ծանուցագրում նշված ձևով և այդ հիմքով կտրոնը համարվում է հաստատված:
1.6. Անհրաժեշտության դեպքում, օպերատորը կարող է կապ հաստատել պատվիրատուի հետ` լրացուցիչ տվյալներ ճշգրտելու նպատակով:
1.7. Առաքումն իրականացվում է 1-5 աշխատանքային օրվա ընթացքում: Էքսպրես առաքման համար անհրաժեշտ է նշել մեկնաբանություն դաշտում: Այն գործում է նաև ոչ աշխատանքային օրերին:
1.8. Պատվիրատուն, նախօրոք, կտեղեկացվի` առաքանին ժամանականին հասցնելու անհնարինության պարագայում:
1.9. Պատվիրատուն կարող է չեղարկել պատվերը նախքան այն Ընկերության կողմից ուղարկելը: Ընկերության կողմից ուղարկելուց հետո պատվերի չեղարկման պարագայում` կգանձվի առաքման վճարը /համապատասխան առաքող ընկերության սակագնային պլանի/: Գնման գումարի և առաքման վճարի տարբերությունը կվերադարձվի պատվիրատուի հաշվին` կետ 4-ի` իր կողմից իրականացրած վճարման եղանակին համապատասխան: Կանխիկ վճարման դեպքում պատվիրատուն պարտավորվում է առաքման գումարը կանխիկ վճարել առաքիչին:
1.10. Առաքաման վճարը ենթակա է գանձման, եթե պատվերը չեղարկվել է Ընկերության կողմից ուղարկելուց հետո, սույն քաղաքականության 1.1 կետի պարագայում ևս:
2. Ընկերության պատասխանատվությունները
2.1. Ընկերությունը պատասխանատվություն չի կրում առաքման հետաձգման համար, եթե հետաձգման պատճառը Ընկերության վերահսկողության ներքո չի գտնվում /առաքող ընկերության, վճարման, մաքսային ձևակերպման հետ կապված խնդիրներ և այլն/: Ընկերությունը պատասխանատվություն չի կրում առաքման հետաձգման արդյունքում պատճառված վնասների կամ պատվիրատուի բաց թողնված օգուտի համար:
3. Գույնը
3.1. Պատվիրած ապրանքի գույնը կարող է չնչին տարբերվել լուսանկարի գույնից:
4. Վճարումները
4.1. Ընկերության կողմից ընդունելի վճարման տաբերակներից են`
• Կանխիկ գումար,
• Բանկային քարտը /ArCa, MasterCard, Visa և այլն/,
• Այլ /հարկավոր է համաձայնեցնել օպերատորի հետ/:
*Ընկերությունը երաշխավորում է պատվիրատուի անհատական տվյալների ամբողջական գաղտնիությունը: Մանրամասների համար կարող եք այցելել www.reyma.am-ի Գաղտնիության Քաղաքականություն բաժին :
5. Այլ դրույթներ
5.1. Առաքող ընկերության սակագները կարող են փոփոխվել: Առաքման վճարը հաշվարկվում է ըստ վեբ կայքում այդ պահին տեղադրված առաքման սակագնի:
5.2 «ԱՌԱՔՄԱՆ ԵՎ ՎՃԱՐՄԱՆ ՔԱՂԱՔԱԿԱՆՈՒԹՅՈՒՆ»-ը ենթակա է Ընկերության կողմից միակողմանի խմբագրման և/կամ փոփոխման: Պատվիրատուի/գնորդի կողմից վերոնշյալ քաղաքականության խմբագրությունից և/կամ փոփոխությունից հետո պատվերի կատարումը համարվում է դրան ծանոթացում և դրա պայմանների ընդունում: